Starostwa

Wprowadzanie RODO w Starostwach

Starostwa to instytucje, które na co dzień pracują z ogromną ilością dokumentów. Także wejście w życie obostrzeń związanych z RODO nie ułatwiło pracy urzędników. Jak zatem usprawnić proces przetwarzania dokumentów z uwzględnieniem ich dalszej edycji oraz archiwizacji?

Pomocne będzie rozwiązanie OCR takie, jak oprogramowanie FineReader. Szczególnie wersja zawierająca jednoczesny dostęp umożliwia instalację na nieograniczonej ilości stanowisk, co pozwala na zachowanie niewielkich kosztów w przeliczeniu na użytkownika.

Jakie funkcje FineReader w Starostwach okażą się najbardziej przydatne?

 dostęp do kompletnego rozwiązania pozwalającego na pracę ze skanami i plikami PDF
 dokładność rozpoznawania treści
 możliwość zabezpieczania poufnych danych w dokumencie zgodnie z RODO
 możliwość zaoszczędzenia czasu osób pracujących z treścią dokumentów przychodzących
 porównywanie dokumentów w różnych formatach
 darmowe wsparcie techniczne

Praca z dużą ilością dokumentów przychodzących może być nie lada wyzwaniem, dlatego warto korzystać z udogodnień współczesnej technologii. Już dziś wejdź na nasza stronę i skorzystaj z DARMOWEJ wersji testowej naszego oprogramowania  bit.ly/POBIERZ-DEMO

Zobacz inne artykuły:

Wiosenna promocja na ABBYY FineReader PDF – sprawdzony sposób na lepszą pracę z dokumentami!

Wraz z nadejściem wiosny ruszyła specjalna promocja na popularne oprogramowanie ABBYY FineReader PDF...

Promocyjna aktualizacja ABBYY FineReader!

Zaktualizuj ABBYY FineReader na preferencyjnych warunkach! Promocja trwa od 17 marca do 16 czerwca 2...

Jak zanonimizować PDF?

Zastanawiasz się, jak zabezpieczyć swoje dane osobowe w dokumentach PDF? Anonimizacja pozwala chroni...

Jak porównać pliki PDF?

Porównujesz dwie wersje dokumentu PDF i chcesz szybko znaleźć różnice? To zadanie może być żmudne, z...