Starostwa

Wprowadzanie RODO w Starostwach

Starostwa to instytucje, które na co dzień pracują z ogromną ilością dokumentów. Także wejście w życie obostrzeń związanych z RODO nie ułatwiło pracy urzędników. Jak zatem usprawnić proces przetwarzania dokumentów z uwzględnieniem ich dalszej edycji oraz archiwizacji?

Pomocne będzie rozwiązanie OCR takie, jak oprogramowanie FineReader. Szczególnie wersja zawierająca jednoczesny dostęp umożliwia instalację na nieograniczonej ilości stanowisk, co pozwala na zachowanie niewielkich kosztów w przeliczeniu na użytkownika.

Jakie funkcje FineReader w Starostwach okażą się najbardziej przydatne?

 dostęp do kompletnego rozwiązania pozwalającego na pracę ze skanami i plikami PDF
 dokładność rozpoznawania treści
 możliwość zabezpieczania poufnych danych w dokumencie zgodnie z RODO
 możliwość zaoszczędzenia czasu osób pracujących z treścią dokumentów przychodzących
 porównywanie dokumentów w różnych formatach
 darmowe wsparcie techniczne

Praca z dużą ilością dokumentów przychodzących może być nie lada wyzwaniem, dlatego warto korzystać z udogodnień współczesnej technologii. Już dziś wejdź na nasza stronę i skorzystaj z DARMOWEJ wersji testowej naszego oprogramowania  bit.ly/POBIERZ-DEMO

Zobacz inne artykuły:

Porównywanie dokumentów w urzędach

Porównywanie dokumentów to jeden z kluczowych procesów w codziennej pracy urzędów. Od jego efektywno...

Świętujemy 60.000 użytkowników w Polsce i rozdajemy rabaty! 🎈

Z radością ogłaszamy, że liczba użytkowników FineReader PDF w Polsce przekroczyła 60.000! Aby uczcić...

Jaki program do PDF wybrać?

Format PDF stał się standardem w wielu dziedzinach życia, zarówno prywatnego, jak i biznes...

FineReader PDP w przedsiębiorstwie z branży spożywczej — case study

W branży spożywczej, gdzie procesy i jakość są kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstwa, skuteczne zarz...