Nowoczesne rozwiązania, takie jak oprogramowanie FineReader, są coraz bardziej rozbudowane i pozwalają na korzystanie z wielu rozwijanych wciąż funkcjonalności. Sprawne funkcjonowanie procesów w firmie jest jednym z podstawowych czynników wpływającym na efektywność i produktywność. Dlatego przy korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań konieczny jest odpowiedni poziom wsparcia technicznego, które wspomaga Klientów i Partnerów w obsłudze oprogramowania i rozwiązywaniu problemów technicznych.
Oto najważniejsze powody, dlaczego warto odnowić umowę ABBYY SMUA (Software Maintenance and Upgrade Assurance):
- Troska, żeby Twoje produkty ABBYY zawsze działały na optymalnym poziomie,
- Dostęp do globalnego wsparcia nawet 24/7,
- Dostęp do osobistego zespołu dedykowanych specjalistów od produktów,
- Pewność, że każda prośba o wsparcie, niezależnie czy jest rutynowa czy też krytyczna dla twojej działalności, zostanie bezzwłocznie spełniona.
Firma ABBYY oferuje dedykowane wsparcie techniczne i profesjonalną obsługę licencjobiorców swoich produktów poprzez kompleksowe usługi Wsparcia, Obsługi i Dostarczania Aktualizacji ABBYY (SMUA). Usługi te dotyczą aktualizacji, ulepszeń wersji, łatek i potwierdzonych wad wspieranych produktów odnotowanych w rocznych umowach usług dla licencjobiorców oprogramowania.
Umowa SMUA obowiązuje przez okres jednego roku od daty zakupu licencji oprogramowania. Aby zagwarantować nieprzerwane działanie produktów na optymalnym poziomie bez przerw w okresie ochrony, należy corocznie przedłużać umowę SMUA. Zalecamy klientom, by zawsze aktualizowali produkty do najnowszej wersji, aby móc korzystać z najnowszych cech i funkcjonalności dodanych do produktów.
Pobierz pełną informację o Pomocy Technicznej ABBYY w wersji PDF >>>