ABBYY FineReader z kampanią dla pracowników biurowych

urbanskiCorporate wellness to nie tylko karnet na basen.

Dystrybutor programu ABBYY FineReader rozpoczyna kampanię informacyjną na temat idei „corporate wellness”, zachęcając pracodawców i pracowników do podejmowania inicjatyw, które pozwolą zachować zdrową równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Kampanię wspiera ekspert i znawca nowoczesnych technologii – Zbigniew Urbaćski.

Mianem „corporate wellness” określa się działania mające na celu troskę o zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników. „Pracodawcy rozumieją corporate wellness najczęściej jako fundowanie pracownikom karnetów na fitness czy basen. Takie rozwiązania są potrzebne i najprostsze – mówi Jacek Wójcik, manager w krakowskiej firmie AutoID, będącej dystrybutorem programu ABBYY FineReader – Ale my postaramy się zachęcać do tego, aby wdrażać przyjazne i ergonomiczne rozwiązania, które na co dzieć pozwolą wykonać pracę mniejszym nakładem sił, minimalizując czas spędzony przy komputerze.”

Kampania „Każdy potrzebuje” ma na celu zachęcenie pracowników biurowych, aby sami inicjowali korzystne zmiany w firmach i proponowali rozwiązania ułatwiające pracę.

„Podczas kampanii będziemy podpowiadać, jakie konkretne rozwiązania można wdrożyć w biurach. Zachęciły nas do tego wyniki badać przeprowadzonych przez firmę ABBYY w Polsce, z których wynika m.in., że aż 78% badanych pracowników biurowych doświadczyło konieczności żmudnego przepisania tekstu z papierowego dokumentu lub z pliku PDF do Worda. Gdyby w tych biurach korzystano z programu do optycznego rozpoznawania pisma, jak np. ABBYY FineReader, wykonanie tej czynności byłoby dla pracownika praktycznie nieodczuwalne. Nadgarstki i palce nie byłyby obciążone długim stukaniem w klawiaturę, a mięśnie i gałki oczne nie byłyby tak napięte, jak to się dzieje podczas długiego przepisywania na komputerze” – mówi Jacek Wójcik.

Kampanię wspiera ekspert i znawca nowoczesnych technologii – Zbigniew Urbaćski. W ramach kampanii powstał blog http://KazdyPotrzebuje.pl zawierający porady dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia w pracy, równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz praktyczne pomysły i narzędzia pomocne w upraszczaniu biurowego życia. Porady będą pojawiać się także na profilu FineReader Polska na Facebooku. Zaplanowano również wydanie specjalnego kalendarza biurowego na rok 2013, współpracę z mediami i ekspertami.

Organizator kampanii:

AutoID Polska S.A. – krakowska firma dostarczająca nowoczesne technologie. Dystrybutor programu ABBYY FineReader do optycznego rozpoznawania pisma. Program zamienia skany, pliki PDF i zdjęcia dokumentów wykonane aparatem cyfrowym na formaty pozwalające na edycję. Eliminuje ręczne wprowadzanie tekstu z papieru do komputera. Pozwala zaoszczędzić czas na tematy ważne, a przez to zwiększyć wydajność pracy i zmniejszyć koszty.

Zobacz inne artykuły:

FineReader PDP w przedsiębiorstwie z branży spożywczej — case study

W branży spożywczej, gdzie procesy i jakość są kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstwa, skuteczne zarz...

Jak uniknąć pułapek przy korzystaniu z oprogramowania OCR i edytowaniu plików PDF?

Żyjemy w erze cyfrowej, gdzie papierowe dokumenty coraz częściej są zastępowane przez ich elektronic...

OCR a IDP — najważniejsze różnice

Aktualnie w organizacjach ilość generowanych i przetwarzanych danych stale rośnie, a technologie zwi...

FineReader PDF w branży kreatywnej. Zastosowanie OCR do przetwarzania i analizy treści w procesie twórczym

W erze powszechnej dostępności informacji, prędkość oraz efektywność przetwarzania treści stają się ...